2014. január 10., péntek

Juhhé....nyertem!

Még valamikor a tavalyi év elején regisztráltam az ingyenszallitasinap.hu-ra, hogy mindig tudjam, mikor lesz „zöld hétfő”.
Aztán a legnagyobb meglepetésemre december első napjaiban kaptam egy levelet tőlük, mely szerint nyertem, és majd a felajánló webáruház felveszi velem a kapcsolatot. Na ezzel a kapcsolatfelvétellel volt némi fennakadás, a technika ördöge nem aludt sajnos J, de végül is mikor sikeresen kapcsolatba lépett velem az áruház vezetője, az ajándék villámgyorsan megérkezett.
Ezúton is hálás köszönettel tartozom a nyereményemért és a gyors ügyintézésért is Hrasztics Zoltánnak és a lugosviz.net-nek.

A nyereményem pedig nem más volt, mint egy zuhanyszűrő:

Zuhanyszűrő


Most teszteljük. Ami már bebizonyosodott, hogy a klórt szuper jól kiszűri, eddig irtó büdös vízben kellett zuhanyoznunk, most viszont semmit nem érezni. Az első hajmosás is megtörtént, jelentem: hihetetlen selymes lett a hajam… alig tudom összefogni, kicsúszik belőle a hajcsat is J
Ha beválik a szűrő, szerintem hosszú távon használni fogjuk!
Ivásra és főzésre eddig is forrásvizet használtam, mivel a csapi ivó?vizet borzalmasnak találtam, büdös, klóros, hypós. Igen, hypós. Nem tudtátok? Pedig bizony sokszor tesznek bele ipari hypót… meg még ki tudja – van olyan, aki tudja – mi mindent. Szóval nem szívesen fürödtünk benne, de szerencsémre most ez is megoldódott.


És pár szó a klórról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése