2014. január 8., szerda

Elkezdtem hát...

Végre-valahára belevágtam a blogolásba én is. Miért is? Évek óta tervezgettem, de mostanra már annyi minden összegyűlt az életemben, a gondolataimban, oly sok mindent tapasztaltam, hogy úgy érzem, talán hasznodra válik majd a mindennapi életedben Kedves Olvasóm.

Miről is fog szólni ez a blog?
Mint látod, főként természetes dolgokról, kreativitásról és egy kicsit az anyaságról. No persze nem foglak ám untatni holmi apró-cseprő dolgokkal, nem ez a célom.
Ellenben szeretnék olyanokról szót ejteni, mint mosható pelusozás, hordozás, homeopátia, gyógynövények használata, testápolási és takarítási praktikák…
Meglátod majd, sok minden megoldható otthon, egyszerűen és kevés pénzből is, kicsi időráfordítással…és természetes alapanyagokból.

Miért is szeretném megosztani Veled mindezt?
Mert feladatomnak érzem, hogy felhívjam figyelmedet a kozmetikumaidban, tisztítószereidben, élelmiszereidben, ivóvizedben található vegyi anyagokra, s azok szervezetedre kifejtett káros hatásaidra, egyúttal alternatívákat is eléd tárjak, s megismertesselek a vegyszermentes testápolás, háztartás apró titkaival, bemutassam az általam készített és használt „termékeket”. Igyekszem majd mindent a saját tapasztalataimmal is alátámasztani, mivel a háztartásomban csak természetes, embert és környezetet kímélő anyagokat használok.

Hiszem és vallom, hogy a saját, a gyermekeim és drága egyetlen Földünk és lakóinak jövője érdekében ezt az utat kell járnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése