2014. február 6., csütörtök

Újraszappan

Elkészült életem első "újraszappanja".

A fűszeres-mézes szappanomat kellett újraalkotnom, mivel az előző adagot kicsit elbénáztam.
Tudjátok, két rétegből készül, egy fahéjasból és egy gyömbéresből, a kettő között fahéjszórással. Nos hát sikerült úgy járnom, hogy fordítva öntöttem a rétegeket, a gyömbéres alulra, a fahéjast felülre, és ezzel megpecsételődött a sorsa. Szeletelésnél ugyanis a fahéjporos szórás mentén elváltak a rétegek :)
Mit tehet ilyenkor az ember? Elkezd gondolkodni, hogy az amúgy tökéletes minőségű szappankájával mit kezdjen.
Gyorsan összeaprítottam a drágámat, a gyömbéreset kockára, a fahéjasat holdacskára és napocskára, a leeső darabokat aprítottam. 
Aztán eltettem egy hónapra az egészet érni, no és álmodozni, mi légyen vele.


És megszületett az ötlet! Készítettem egy színezés és illatosítás nélküli szappanmasszát, ebbe tettem bele a darabokat. Kicsit olyan lett, mint valami süti :)




Nekem tetszik és szuper kis szappan kerekedett belőle...





A szappanomat pálmavajból, kókuszvajból, napraforgóolajból, olívaolajból és méhviaszból készítettem, rengeteg kecsketejjel. Került még bele sok-sok méz, fahéj- és gyömbérpor, valamint fahéj és gyömbér illóolaj.
Összességében egy fincsi tápláló, melengető szappan, fűszeres illattal, amely serkenti a vérkeringést, gyulladáscsökkentő, bőrregeneráló és antibakteriális hatású és az érzékeny bőr kivételével minden bőrtípusra használható. Már alig várom, hogy kipróbáljam :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése