2014. március 19., szerda

Süt a pék...

süt a pék kenyeret, jóízűt és meleget...

Viszonylag gyakran sütök kenyeret. Számomra majdhogynem szertartás már.
Én nem hiszek a dagasztás nélküli kenyérben. Minden esetben gyúrom, dagasztom a tésztát, többször is, ettől kel életre a kenyér. Nagyon jó érzés, ahogy a liszt szép lassan tésztává formálódik a kezeim között! Szeretem a tapintását... és mindig szeretettel készítem. Tisztelettel nyúlok a kenyértésztához, és csakis akkor készítem, amikor jó érzéssel tölt el, jó a kedvem, soha nem kényszerből és kelletlenül. Az ételbe beledolgozzunk a hangulatunkat, az érzéseinket, az energiáinkat. Nagyon nem mindegy tehát, hogy mi kerül bele. Gondold csak el, hogy a péküzemekbe az adalékanyagokon kívül milyen energiákat gyúrnak a tésztába. Csoda, ha rosszkedvű vagy?

Nincs receptem, mindig érzésből készítem, mindig másmilyen lesz, de mindig finom! És szép :)

Csak néhány kép:


pár hete készült...

múlt héten sütöttem, burgonyás kenyerek és tejes kiflik (mákos gubának)


tegnap este sült kenyér... amíg megsült, elkészítettem a zöld fűszeres friss sajtot is








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése