2014. március 5., szerda

Sikerélmény :)

Egy barátnőm fordult hozzám segítségért, részben mivel a másfél éves kislánya bőre nagyon száraz, illetve időnként az ekcéma is előjön nála, részben pedig Neki voltak bőrproblémái az arcán és a kezén. Javasoltam a kecsketejes babaszappanom és a shea vaj használatát a kislányának, valamint vittem a zsíros, pattanásos bőrre készült arcszappanomból is próbálni és az Ő arcára is ajánlottam a shea vajat. Mosogatáshoz, hogy a kezét kímélje, kipróbálta a mosószappanomat (évek óta megelégedéssel használjuk) és a testápoló vajat is. Jót beszélgettünk és javasoltam egy-két trükköt még a testápolással, valamint a mosással kapcsolatban is.
Nagy örömömre Adrienn megosztotta velem a tapasztalatait:

"Az A.....t a kecsketejes szappannal fürdetem, meg shea vajjal kenem a testét. Nagyon szépen helyrehozta, már egyáltalán nem száraz annyira a bőre. Meg az elején reggel és este kentem...most már elég csak fürdés után. Én is használom az Ő szappanját,meg a fűszereset is. Fürdés után pedig a testvajat használom....az is nagyon szuper. Az arcom is helyre jött, a szappan is jó amit adtál rá. Reggel és este használom. A testvaj jó sokáig elég lesz. A kezünket is shea vajjal kenjük.....nálam jelentős a javulás. A Sz.....nál annyira nem lehet észre venni, mert ugye a munkája miatt.......A mosogatószappan is szuper volt, csak már elfogyott. Nem szárította úgy ki a kezem, mint a mosogató. Amikor itt voltál, másnap elmentem a natura boltba. Vettem mosószódát, meg folttisztító sót, meg mosóparfümöt, meg még shea vajat. A boltba meg ecetet.(Azzal öblítek) A mosógépet 90 fokon átmostam trisóval, utána meg egy üveg ecettel.Ezekkel is megvagyok elégedve, nem igazán veszem észre,hogy nem Ariellel mosok. Persze van egy két A.....s folt, amit mosás előtt venissel átdörzsölök. Ja és a hab a tortán,hogy heti egyszer kávézaccal tusolok....hihetetlen puha és bársonyos lesz a bőr. És tényleg nem volt nehéz átállni. Úgyhogy összességében mindennel megvagyok elégedve és maradok is ezeknél."

Jó érzés, hogy ismét segíthettem egy családnak :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése