2014. március 9., vasárnap

Citrom...

Sikerült hozzájutnom bio citromhoz, így elkészítettem a kedvenc lemon curd-omat, de erről nem tudok képet mutatni, mert mind megettem :)

A receptjét itt találod:
lemon curd recept

Ha szereted a citrom aromáját, próbáld ki, nagyon finom! De csakis bio citromból, mert a többinek a héja veszélyes vegyületeket, gombaölőszeret tartalmaz!

Mivel nem használtam el az összes citromot, így a maradékból cukrozott citromhéj készült sütikhez, valamint fincsike citromszörp. Ehhez a reszelt citromhéjjal együtt cukorszirupot főztem, majd belekerült a leve is és további savanyítás végett némi citromsav. Egy napig hagytam állni, majd újramelegítettem és átszűrve ment az üvegekbe, majd a dunsztba. Kellemes citromos aromája lett :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése