2014. október 17., péntek

Szerelemkendő

Tudom, régen jelentkeztem... összesűrűsödtek a tennivalók ismét.

Ráadásul vissza kell mennem "dógozóba" 
Így nyilvánvalóan kevesebb időm lesz a blogra is, de igyekszem nem elhanyagolni.


Azért történtek jó dolgok is :)

Kanga Babahordozó Klub születésnapi tomboláján - amire én is felajánlottam szappanokat - a nyertesek közé kerültem. Fortuna asszonyság megajándékozott egy bébizoknival - finom célzásként talán? - és legnagyobb meglepődésemre, de még nagyobb örömre a fődíjat is az ölembe pottyantotta :)))))

Már akkor nagyon tetszett, mikor Andi megmutatta a klub fb oldalán. A szülinapi klubon pedig kézbe is vehettem. Ott aztán szerelem lett a javából :)

Szóval hozzánk vándorolt a szerelmetes álomkendő, egy csodálatos Lujzus folklór karikás... 



Ugye egyértelmű, miért vagyok oda érte? :D

Rendszeres használatban van, imádom és a kicsi lányom is! Végre eljött az idő, hogy tudok normálisan hordozni és még élvezzük is :)

Hálás köszönet a kendőért a Kanga Babahordozó Klubnak (és Andinak!) és Lujzusnak! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése