2014. október 27., hétfő

Csíkos szappanok

Az utóbbi időben kipróbáltam egy-két új színezési technikát, persze csakis természetes színezőanyagokat használtam. De azért így is érdekesebbek lettek a szappankáim :)



Narancsvirágos kecsketej

Ez volt első próbálkozásom a csíkos szappannal. Mivel túl híg volt massza, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de így is különleges lett. Nekem tetszik :)





Csokis kecsketej

Sokkal jobban sikerült, mint az előző, szerintem nagyon vagány 





Csoki-menta kecsketejes


Egyre jobban közelít az általam elvártakhoz... Itt meg hamar sűrűsödött a cucc... hiába, a menta már csak ilyen :)





És még egy új technikát is kipróbáltam, ez is izgalmas volt ám!

Narancs-menta kecsketejes

 Ennél a szappannál is belenyúltam az eredeti receptembe, a sárga része maradt sárgarépás alapú, de a mentás részét most kecsketejjel készítettem. Az illata fantasztikus! A mintázás is jó lett, csak a két szín nem üt el annyira, hogy rendesen kiadja. Legközelebb két nagyon elütő színnel is megpróbálom :) Szerintem így is szép...ugye szép?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése