2014. június 16., hétfő

Levendula szüret

A minap learattam a bio levendulavirágaimat, most szépen száradnak a napon:



Igen, ennyire lilák :) 




Van még két bokorral, ami kicsit később nyílik és halványabb is.

Lesz majd belőle illatpárnácska és sok-sok fincsi szappan és fürdősó.

És ha már levendulaszezon van, akkor gyorsan készítettem pár darab levendulás kecsketejszappant és fürdősót is, mindkettő kisgyermekes anyukák nagy barátja :)

A fürdősóba tettem nyírségi sót, a kezeletlen fajtát, nagyszemcsés himalájai sót, szódabikarbónát és keserűsót, ennek igen nagy magnéziumtartalma fürdés közben felszívódik a bőrön keresztül. Levendula virág és levendula illóolaj került még bele:




Levendulás szappankáimba jó sok kecsketejet tettem, no meg pálma- és kókuszvajat, olívaolajat és kakaóvajat, a levendulavirág apróra őrölve került bele. Természetesen jól meglöttyintettem tihanyi levendulaolajjal is :)



És mivel a képektől ennyire lilára sikeredett ez a bejegyzés, úgy döntöttem, hogy lilával írom meg, remélem tetszik :)

Legyenek levendulaillatú, nyugalmas, szép napjaitok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése